2009年10月8日 星期四

勁散亂~近況!

每次同唔同既院友傾計真係可以令自己思考好多問題...

「精神病人只係用唔同常人既角度去分析自己既行為。」-- by一個pseduo-philosophyical speech既patient

「唔識...要老師教...返學...」--by 一個做低佢本身一form既數學試卷都只得1.5/17分既patient

要駁佢當然好易,但係,佢地講既野又真係不無道理。

前者可能係我做野太急趕,只係為report為progress而少了去同理一下佢地既想法,可能,真係不無logic。
唔信有鬼神既話, 都可能覺得司徙法正做法事係odd behaviors !?

後者,reality testing後,他的成功考好模擬試是我的reality testing失敗。但他現在失敗了,卻代表什麼??
如果因為低分所以冇能力讀書要佢放棄呢個goal...咁好多band 5 students都應該放棄升學? 咁我是否就如在說會考0分是絕路,展翅見青冇轉機?
咁既reality testing,好似set得有d古怪...!?
------------------------------------------------------
近期太多人病,出奇地我近期見多左既唔係psy new case, 而係flu psy staff!!!
每日身邊都會有人s/l, 幸好我都仲未病,而且,更加係唔敢病,唔敢放假。

z樣野要做, y樣野要再做好d, x樣野想改好d...

雖然話,野係做唔完。
但,to do list太長,永遠都在renew, 亦有好多sudden 插隊要處理既事項。

*************************************************
呢幾日放工一係加班,一係就去左紅會上堂,難得今日教完supporting八段錦去左mk買左個相機袋!! 四舊水!!!

睇黎,買左個袋會令今個月冇錢去街。
************
Data collection都差唔多,係時候去第二個stage
不過,時不與我都冇計,邊有可能6點幾出到去九龍區或者7:00去到港島?

真係要放st/l 或者v/l?

---------------
久違了(其實不曾存在)的"graduation trip" (根本就只係family gathering)
====> 三日兩夜長隆遊終於買左飛。
各位想25/10 九soc影相既人~~唔會見到我lu~~~
算啦~!! 我都係繼續低調。

****************
真係好特別的機遇。

近期在紅會上一個由社工教既小組帶領技巧課程。
社工在我身上找到了她的影子。
我找到了我失去的東西。

各自在課程中找到大家的blind spot

下星期,我要早d飛出去,我要為自己看不到的來一個了斷。

沒有留言: