2009年12月25日 星期五

年尾d野開始錯~!!!

1. 第一日派卡俾同事, 派晒咁多人, 最後有一張係漏左o係屋企...o個張仲要係.... 唉!死火~ 第二日先補送返俾佢~

2. 其實唔知邊個放左D野出GO, 好好食...不過...星期一返去...肯定淋晒~!! /__\

3. 同基督教教會既O個D叫咩...員工? 信徒? 分析佢地用左D咩心理學...
祈禱 = SELF HYPNOSIS, 神給予照顧 = INSTALLATION OF HOPE, 聖歌似開 GROUP... ...
居然冇俾人打死~ 仲叫我多D跟FRD再返去~@@!

4. 幾時同人講呢個GAG都係會笑, "如果知我O係邊做, 我同你講<我同你好似O係邊度見過面WOR>, 都可以最快令對方笑到人仰馬翻"

5. 呢幾個月不斷同人背書咩係OT, 但近幾日開始係講完自己係職業治療師之後, 佢好似以為我講, 我個職業係治療師咁, 問我"即係咩治療師?"
點解越宣傳好似越冇人識? 定我開始PROMOTE去一個冇OT人介入既AREA??

6. 多謝同事既甜品,但香蕉變左蘋果

7. 點解蜜瓜加朱古力會變成PINEAPPLE? 究竟係我錯定她錯?

8. 士多啤梨會越種越有? 應該有得食... 期望....希望...盼望...~唔會變成奢望下嘛?

9. 寫支票報COURSE, 寫極都話錯, 究竟咩野出左問題?

10. 我應該溫BLS 定係MBTI好? 其實最快既COURSE係COACHING CLINIC

沒有留言: