2010年2月21日 星期日

虎年,哦,就是如此這般

長洲櫻花開了,但我呢幾個星期都冇時間去一次...
聽說,這一年開得比往年更好看。

--------------------------------------------------

努力把COACHING及CBT試用了一下,結果,情感太多也太露,哈哈~
我是一個未成氣候的傢伙。

不過有趣的是,每一次COACH別人,總會令自己更明白自己。
要令別人看到自己的盲點前,總會先看到自己的...不只是盲點,更有觀念。

「青年人搵目標,成年人向目標進發。」
「人永遠都唔知道自己想要什麼」<--一向都咁講
「人永遠都係騎牛搵馬,點都覺得未擁有既係最好」
===================================

近期有一種好奇怪既感覺。

以前細個,凡事都由父母或者家庭去決定,到上左高中//大學時,好多野都可以有限度地由自己話事。

奇就奇在,到出左黎做野之後,發覺好多野未必係自己想//控制得到,頓時多左一份無力感。

讀MASTER, 唔到你決定,係工作必經既階段。
學車,唔到你決定,係工作需要同埋別人既期望。

別人對自己有要求,MEET人地既要求都用了自己一部份時間,仲有自己無謂既執著,都夠累人了。
結果,Social withdrawal 得很是厲害。
不要說我所給予的時間很少,著實也不多留給我自己。

----------------------------------------------------
玩Wii玩到上臂有點酸, 哎呀!
想買想玩但其實真的很貴,而且,也沒有時候用得上。

====================================
下星期聽聽positive psychology, 7 habits, FA重溫,PG開始初班,EFT的MANUAL也來了1/4。
我獨個兒的時間又少了,這樣才能夠讓我熬得下寂寞的星期天。

沒有留言: