2009年2月21日 星期六

COPD seminar + AROMA之發大

今天去了QE聽一聽,感覺自己更似OT其中一份子。
很多熟悉的人呢= =!

迷佚香茶係香...
不過, 藍"妹"茶就呢....
/___\ 唔係我杯茶LOR~ 死火, 仲有十九包~!

康寧俾我引到佢都買左支"人造香料成份既仿香芬潤手霜"
而我家姐就買左一部香芬機,一部用電燈做熱源既香芬機。
佢用我D香芬精油...好似用得太快了吧。又唔俾返錢我...
我似乎都唔會再買精油... 除非佢地俾返錢我~
D油堅貴~
哈~ 証明我用USB HEAT PAN既香芬機係正確既選擇~
(而我而家都係收起D貴野自己用~ HEHE~)

另外,那天跟MELODY去了朗豪坊聞到的精油,我都終於搵到了,買了回來。
好香~! XD
我仲瘋狂地使用中~
WOW!!

2 則留言:

匿名 提到...

I'm amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that's both equally educative and interesting, and let
me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is something that not enough folks are speaking intelligently about. I'm very happy I stumbled across this in my search for something concerning this.


Feel free to surf to my weblog: airbnb blog

匿名 提到...

Appreciate this post. Let me try it out.

Also visit my web blog: how to get your ex back free