2009年8月27日 星期四

邊一個發明了返工 --- 其實唔重要, 重點係, 我已經返左個幾月工

邊一個發明了返工
返到我愈嚟愈窮
...窮呢個TERM唔止可以用金錢黎形容...
...以前有時間冇錢, 而家多少少錢, 但係冇晒D時間。

令每天都沒了沒完
... 工作唔會有做完的一天
... 如果有一天, 工作可以做完了, 那天應該是我的LAST DAY了吧!?

我有更多事沒法做完
... 當然, 工作只會不斷增加,令你這一個HUMAN POWER 更有價值。

========================
好想聽書, 好想睇書, 好想上D興趣班, 好想HAE
XD

碎碎唸:
1. m.mop.com 近排冇咩新歌, 不過, 我越黎越鐘意聽RUBBER BAND

2. 以前會貼青山D NEWS, 而家發覺, 唔係幾好意思貼...

3. 今日又要去打針, KAIZEN左個針櫃?我見唔少, 但KAIZEN完D姑娘會吹住水慢慢幫你打, 其實, KAIZEN左都係一樣慢慢黎~ RELAX~~香港人~

4. 唔知點解, 我覺得自己做OT做到好奇怪...莫非我開始同D 院友同化左?

5. 唔知點解, 我覺得自己做野心急左好多...

6. 捉錯用神, 諗得唔夠仔細, LOAD得慢, 唔夠CREATIVE, 唔夠OBSERVANT, 英文唔夠好, 形象唔PROFESSIONAL, 仲有把聲似細路, 俾PATIENT笑我把聲好CUTIE, 但又俾另一個PATIENT串我"呀SIR, 你都好耐冇讀書", 其實我O個刻真係好想講"咩呀~!!我幾個月前仲係學生, 係大學返學O個D學生, 你幾歲我幾歲呀~ 唔好以為呀SIR好老, 我都係廿頭JA~你個十幾歲人仔, 會考我都只係5,6年前既事黎咋~!!!教返你MATHEMATICS都仲得呀~"

7. PLACEMENT見過真正空洞既眼神, 幾日前真正見過咩係呢頭笑, O個頭喊, 喊住又同你講爛GAG自己笑... 如果我可以好快咁跟住佢既行為俾FEEDBACK, 我覺得自己都好似有 D LIABLE MOOD

8. 我發覺我D無謂書越黎越有用...101種快樂, 健身氣功200問...我覺得我會將屋企好多書放晒去OFFICE

9. 當你見過病人同SUPPORTING指住VIDEO個"MODEL"話佢樣衰或其他難聽既說話之後, 你唔會想幫手拍幾輯VIDEO俾人播... 我諗起以前個防跌VIDEO同未睇過既TRANSFER VIDEO

10. 點先可以O係IPHONE聽M.MOP.COM
好想聽住歌四圍走...

沒有留言: