2009年8月1日 星期六

To: 遙遠的人

送你一個本地打的BLOG -- 呢個~
我認認真真的在扑裡打一篇回覆給你,係咪好開心呢? WoW~
(Thank you Blogger.com)

在青山醫院做了15日了, 在13/7日起馬上從悠閒的生活變成繁忙到爆,明白到要擺脫STUDENT時的悠閒出PLACE慢慢磨靚REPORT再諗treatment的做法,雖然對於快手interview同時做tx再快手打report既做事方式有了基本認知,但實行上來仍是很困難。嘗試再把自己的速度再提升,可惜仍是不斷的OT...發現原來自己的TIME MANAGEMENT不如自己所想的好。

見到你在"晒命"在遙遠的國度日日在辦公室無聊MSN, 真係超唔抵得law, 真係要好好珍惜你呢份工既"他條", 多D出去其他地方玩下啦~ 甘難得公幹在外, 得來不易架!!加油ar, 返左黎就冇得咁得閒勒, 記住有咩野, 都可以搵下我傾下~ I LoVe OT too~

=]
留港工作的人 @ HK 2009 Summer 1/8

==============================
收到第一張postcard, 令我想起我第一張christmas 卡, 第一張get well soon...
哈~ 睇黎呢一張postcard我都會記一世~
thx!

沒有留言: