2009年11月14日 星期六

好久不見

我似乎越黎越多篇BLOG都用呢個開頭~
好久不見。

SOCIAL ASPECT:
近期好久不見的還有我青年團時代的pp簿, 因為唔想再練步操, 呢幾日似乎都要俾多d努力搵下~
另, 仲有可怕的FIRST AID REFRESH, F.2的經歷真的可以叫人十年都怕怕呢壇野~
紅會的製服還是要再唔該一下周芷的幫手~
不然, 我上星期三還是因為冇U O係手會下潛~~
很多有趣的項目想參加, 但我哪有時間呢~!!!!
期待BBQ及方舟之旅,HA的去不成,我還是想入去看看~

WORK ASPECT:
KZ仍亳無頭緒,11月中啦~ 救晒命~~~
我要追數, 數呀數呀~~
職員聖誕派對做司儀,唔怕就假~ 硬著頭皮上吧~
自己個CENTRE仍是千頭萬緒, 雖然ADMIN野有老細幫手分擔...
報告的質素仍是百密一疏X千瘡百孔。
Severe occupational developmental delay in report writing

self-development:
近期上完imh的certificate course, 感覺有點溫書feel, 想學的又學不到,感覺有點.... 還是期待它的advance course
除此之外,也有在上coach cert的課程,真的可以用在院友身上? 我仍抱著不細的懷疑。
報了bls了, 書也拿了回家,但零意慾把書打開。雖然是薄薄的一本,但我肯定可以快速助我入眠,而且是很多個晚上都可以。

ADL aspect:
可能近期天氣轉冷,我很多時候會在晚上失去知覺,留下房燈長亮的狀態下入睡,感覺很是浪費,雖然我房是用特首都推介的慳電膽

problem LISTING:
1. 時間太少,太多東西想做,想學,要做,要學
2. 天氣雖然凍,但本人缺乏動機去把大白衫拿出來換。
3. 後天的情況一樣差,去上水做義工,但我仍未有紅會風褸,我會凍死上水街頭嗎?
4. 報告質素持續惡劣,過唔到我本人自設的試工期中期評估。
5. kzkzkzkzkzkzkz, 其實我只想 z z z z z z z z

1 則留言:

Mango 提到...

做司儀嗎?~不用怕啦~
還記得你在中學時代也替紅會做過呢~嘻嘻~