2009年11月1日 星期日

第三百零一篇blogger

1. 開始短課程熱潮, 全因西鐵實驗的成功, 下一個測驗是申請一星期假的可怕行動。

2. BLS 真係好多人會去報, 好多都FULL... 不過呢個又唔係急既...

3. SDR 都係一件煩人的事, 最煩係諗CONTRIBUTION, 其實, 我呢D SMALL POTATO, 有咩好CONTRIBUTES....?

4. 原來我畢左業架啦~? 但影相呢樣野對我來說實在太奢侈,似乎已經冇時間去做呢D野~ 唔緊要既, 總會有下一次... 不過, 我有冇咁多時間去做D 咁demands 我時間既野呢.... 又係另一個課題~
見到pong 姑娘d facebook status已經怕怕...

5. 見到d ot students....我真係好懷念以前既生活, 所以, 我insist我要坐側邊~ =] 我唔要坐主席位, 也沒有能力坐吧... 下個block 有機會再坐吧...

6. 謝呀橙幫我搞製服d野...如果唔係, 我應該唔會點理紅會d 野= =
不過, 我係唔係都應該要望下, 究竟套野係要點著? 條雞繩點搞呀~

7. 多謝au的member跟YEAR 2 的同學來跟我影相吧~ 我知大家都是很忙很忙的說...

8. 因為我的POOR TIME MANAGEMENT, 冇時間同MINI U的同學影相TIM...
冇時間再可以約到佢地影啦= =

9. CASE MANAGEMENT煩, 寫REPORT其實仲煩~

10. LEAN到冇時間同諗法去LEAN咩野好~

沒有留言: