2009年1月19日 星期一

第一日返去

白羊座 Aries (21/3 – 19/4)

近來四處都病菌多多,令你也感到有點不適,影響到你欠缺基本耐性,嘗試對人對事開朗一點,有助你身體對抗負能量。

愛情:★★☆☆☆ 財運:★★☆☆☆ 工作:★★☆☆☆
貴人星座:巨蟹座
幸運數字:5

<--忽然覺得好O岩。

=========

搞活動既PLAN已經搞到好醜, 唉! 都未到明天的活動。
感覺好差。

-------------

終於有人搵我傾返QT414的事,感覺佢都唔係一個O岩既人去處理呢D野。
佢,並沒有足夠能力做到呢一樣野。
希望,大家既新一支OTSS同PSS可以整治好呢一間房。

佢既REASON,講真,聽唔少。不過,佢既內容係故意執過,我明白既。

人講野,永遠都係為自己好,唔會講D野俾人插架喎!

呢件事,我都搞到冇咩心機搞,呢個咪當一個比較差但都叫完滿既結局。

或許是因為有某D人同佢講左,我呢個人真係咩都做得出。
某一個面的我,其實係會請人食蕉既長毛。

=============

choose get keep

其實有咩事唔係咁架?

揀定,去馬,保全。

諗出路,見工,保飯碗。

諗活動,準備,努力帶左佢

揀好點打,打機,SAVE進度

= =!

===============

原來我都記得D路點行,原來我都叫熟路,原來我過左一年,佢問我既問題都係唔識答。
快D狀態回勇!? 起碼要死掂明天先。

沒有留言: