2009年1月26日 星期一

牛年大計

01. 完左實習, 我要用未畢業返工既時間盡可能睇我想睇既書...
NLP, CBT, 口才, MEMORY, 人際關係, CQ, AQ... ...
但數極都係一D唔關我學業//事業既書~

02. 我要努力上d興趣班...
e.g. icb, cbt(如可以), ima, NLP... ...

03. 我想試用幾百蚊既香薰油~ (我而家o個d 係09年用得晒就會實行到既~ 不過, 我見唔到呢個將來... 10ml既一細支, 每晚幾滴, 真係好似可以用一世, 我仲要有成幾支咁多~)

04. 其實努力讀書既MEANING少左好多, 特別如果你只係要PRESENT同FYP, 已經冇一個好明顯既衝刺期--考試。不過, 仲係有學生ROLE既我, 一定會有呢個EXPECTATION, 如果冇, MOHO會話我架~! 我要努力讀書!

05. EXPLORE一下究竟我既SKILL同ABILITY可以做D咩...我仍住我呢個VOCATIONALLY DEVELOPMENTAL DELAY既大學生, 係唔O岩做一個PROFESSIONAL住既...

06. 我要為我既未來著想,我要買過晒我間房D傢俱,E.G. 電腦台,我一定要買一個大大大大書櫃。

07. 到時09年出黎做野之後,要有一個好一D既FIN PLAN

08. 去深圳又好, 去澳門都好, 去遠D更好。我2010年前, 想多出境最少一次。

09. 諗個方法令自己更熟悉自己工作既地區,香港。

10. 希望2010之前會做到//開始做到以上九樣野。

沒有留言: