2009年1月21日 星期三

上網買書!?

原本以為上網買書會方便自己,其實搵自己笨
1. 自己take既又係要限時期去
2. 佢寄俾你又要去郵局take, 過幾日唔take又會俾人寄走~
唯一一個好處,應該係肯定你自己去到既書店你會搵到本書。
所以,我又買左本書...
早知呢本唔叫佢送去沙田啦~! 我而家出閘去大圍take書仲好~!!!

======================

近期又黎啦~!
我又一上車就CONDITION左要訓,結果,我今日去左九龍塘...唉!

真係好辛苦,仲未適應到早起既生活,之後又有五日溫書睇戲出街既日子,之後,又係咁辛苦再較返好D生理時鐘= =!

呢兩日放工, 都係要PLAN下點用之後既時間,一日出沙田, 一日返POLY吧!?
要還書呢件事真係好煩~

我發覺CEIB我有一部份DATA LOSS, 究竟去左邊?

沒有留言: