2010年10月16日 星期六

世界還是美好的~

01. 大老細會幫我推MC JOB, 真係好,不過,係覺得我堅冇天份定係為我工作量作想? 唔知~ 當後者,我會開心好多~ =]

02. 因為呢排既工作量大增,雖然令我工作量增加,返工時間係俾人分割而唔係自己分配,但係,收多左好多唔同既文件,令自己更了解同更會反思將來。

03. 跟智者開會,真係獲益良多。

04. LO SO 發又發作了。

05. 睡前來一個JAILBREAK!

06. 上網用左D時間O係搵一個TERM的DEFINITION上,究竟咩係B.H. ? 越睇越唔明,但CONCEPT上又真係好正,好似OT...但如果咁似OT, 點解係HK發起人是S.W. // 外國是C.P 的呢?

07. 明天不用上MASTER COURSE, 不過收到MASTER的READING LIST。哎呀~ 唔想買書, 好彩佢唔迫人買既~

08. iOS 4 又是一個更好的新體驗。不過3Gs 的JB好像怪怪的...未來還可以升到iOS 幾多呢?

09. 執APPS執餐死,今天要好好輕鬆一下~

沒有留言: