2009年3月26日 星期四

理性與感性之間

上次無聊,走左去聽一個講座係講指紋科學同易經。

易經既導師,Present得太差,d野已經夠悶,仲要係咁講,亦好明白slide入面太多字或point既後果,佢由個人到個screen都係十年唔轉,更加悶。

內容係講佢自己點樣想發揚易經,所以用左5年去由入面體會左一套用手機號碼黎解釋你近十年運程既system。有d人覺得準, 有個人唔準。個導師又唔識執生...表演強差人意。
但完場後, 仍有好多人想叫佢幫自己check一下。

==========================================
另一樣係指紋科學,首先佢用左好多NLP演講法同心理學歷史去解釋點解指紋會咁科學。
之後,又到表演時間,有幸俾佢贈左幾句。

但我反而對佢手上既ADAPTIVE DEVICE有興趣多D, 有燈既放大鏡(可能出面都有得賣),感覺幾好WOR, 幾O岩老人家用。

我既評語係...
"你個人好雙重性格,絕大部份既時間你都係好理智既,你會好明白自己想要D咩, 你做緊既野係為乜, 你會去分析身邊好多既野,但係你有一D時間又會全不理智咁去做決定。你其實都幾順得下人,好易知道其他人需要D咩,所以做D對人既事業會幾好,例如推銷。"

準唔準呀....
其實APPLY落好多人度都OK架WOR...

今日都做左兩個決定, 一個好理智,一個係好感性。
我要睇多D某一方面既書同知識,另一方面,就算我知可以108買既野, 我決定自己唔要麻煩任何既人, 自己用128蚊買~ 全因為我要鬥氣。
我絕對唔想同某一D人有咩瓜葛。舉手之勞?盡可能都唔會要。

沒有留言: