2009年3月26日 星期四

男女心理學

有時真係好無聊咁去係咁上D古怪既堂。

上左另一個堂係...
男女心理學,我之前有冇O係度講過呢?
其中一個最大既得著係,我更加會留意身邊既人所做既事,出去聽得多TALK,原來有D野真係好重要,唔係話你PRESENT出黎既野有幾正。
最大問題係你既技巧,你有技巧,真係講句廢話都有人拍手掌。
內容既野,一舊水,有咩咁好呀? 內容自己睇返三本男女大不同既書,你會有更多既體會。

最得意既係,我得出左一個好正既答案,如果你女朋友問你....
「如果我同你呀媽一齊跌左落水,你會救邊個?」

有人會話...自己唔識游水,兩個都唔救

有人會話...老婆我俾個水泡你, 你有活力可以自己頂住先, 我自己去救左呀媽先

有人會話...因為兩個女人都係咁重要,老婆又點....呀媽又點, 所以咩情況會點...B情況會點....用一堆快速既THEORY令老婆 CONFUSE

有人會話...阿媽、老婆你地兩個攪住我,起碼有我做水泡你地唔會咁快滅頂啦

我既答案係...兩個女人都咁重要,如果我只可以救一個, 之後內疚一世,我會選擇一齊跳埋落去, U JUMP, I JUMP
(一來可以令你"老婆"得到佢想要既被尊敬既感覺, 二來冇講到究竟佢重要D, 定你呀媽重要D, 而且, 最後用TITANIC既名言作結,勾起佢甜蜜既感覺,令一齊去死更淒美)

最後, 講師既答案係...
「老婆,我咁愛你,係唔會令呢個情況出現架~ 我係唔會俾你跌落海架~!!」

========================

以呢個ANS黎講...
我仍然覺得自己O個個好似好D...哈哈~
可能唔係, 不過我冇咩INSIGHT~

沒有留言: