2010年1月23日 星期六

世界好細┼ ↑ 無限聯想

世界真細少,上堂居然見到一個OT X SW的大師兄, 02畢業...即係邊個O個介? 仲有聯合大師兄。青山都有鬧哄哄的CPS WN X 2, NEW LIFE社工同事都俾我見得到。呢個行頭真係可以話大唔大,要LINK都總會LINK得到。

上左2/3個COURSE, 明白多左咩係CBT, 雖然睇書都可以明白入面好多佢講既野,不過,感覺上有個真人GUIDE你去諗, 都真係好實用。

唔知係大家用既野都差唔多抑或我個人的CONCEPT唔清,越黎越覺得我既興趣課程都有重疊的地方。

core belief, rules, environment的互動, 用問題去facilitate client 去諗佢既野, 唔係solution focus。

不過我都好明白,CBT只係一個大的方向,入面用的可以是不違背的技術,更重要的是大家的基本功。
EM...EM...EM...基本功是很重要的。

這幾年還是好好的做一做閱讀的事務,三,五,七年後再CERT埋佢吧。

--------------------------------
COACHING 同CBT一樣, 每一次為CLIENT解決問題,某程度上都是為自己CBT/ COACHING了一次。

很多RULES都是我們小時候的經驗SHAPE出來的,變成了我們去看世界,看自己及看別人的LENS, 隨時隨地要因地因事而改變,不然會出問題來的。

每次為CLIENT重新配上了新的LENS的過程也好像在為自己檢查一次。亦會更明白其他人究竟是如何去看世界。

我以前就相信時代巨輪的概念,我們總是在重覆著上一個時代的事工。
結果,一個一個活生生的例子。

像我們這些為精神困擾的康復者工作的同事,總是要有一定程度的同理心,大家都明白太過投入不好, 太過抽離也不好,可是,我們卻不是總能把持於最好的地方,而且,我們也不太可能對每一個個案都不可能100% SHOES OFF我們的RULES, LENS, FILTERS。最後,還是令我們或病人各自取得最好的。

近期越見太多的CO-DEPENDANCE SITUATION, 抑鬱的病人及熱心的治療師,沒病悉感的病人及願被打願捱的父母,PATHOLOGICAL GAMBLING的老公及一心為老公還債為己任的老婆。

---------------------------------------------------------
愛得太遲,身體都出現了一連串警號。

逼得太緊,只因我有一個信念,
「我不可以因為我的無知及無能,影響到CLIENT的CHOICE」

唔可以因為我係PART II 所以佢地冇S.E 做, 同見S.E既機會
唔可以因為我係新人, 所以佢地得唔到應該得到既醫療技術,PRIMITIVE一D既, 都應該要俾到D 相關技術的初級版吧...
唔可以因為我地既舊有的不良規範阻止我們的成長。

沒有留言: