2010年1月8日 星期五

快樂的四天MBTI Course

1. 當然要數見到大師兄, A.Siu同學J. Wong 啦~ WOW~!

2. 仲有一大班靚靚女既Counselor, Trainer and HR Dept 的女同學~ >_<

3. 美好的四天Buffer Lunch, 食到你反肚

4. 知道自己真係好ISTJ, 正確D講, 我係好Theoritical ISTJ

5. 感覺到好難同身邊既人做MBTI, 因為成本真係太貴, 而且, 開始睇唔起出面坊間D STEP I, STEP II 真係好強勁~!!!!

6. APPLY 唔到去PATIENT 度架~ 一來貴, 二來, 其實佢係FOR HEALTHY PEOPLE = =

7. 認識到好多唔同行業既人, 而且, 亦都因為咁, 發覺真係機會處處~

8. 遇見同我性格相反既ENFP廟街神父, 由婚姻輔導講起, 到MBTI, 到佢既好有見證感覺既人生, 再到佢對其他外人對教會既睇法, 然後係佢手車同屋企~ 好TOUCHING~ 好能夠感染人~!!
(不過我係唔會信教既~ 我要握緊我既宗旨~ XD)

9. IVE 奇遇記, 其實唔多唔少, 都係因為我地既...

10. ISTJ真係會賺到好多錢?? 或者一個做OT 既ISTJ未必呢...

11. 興不同性格既人去探索, 果然係會搵到好多唔同既地方。外國有STEP III, 我都想學...不過, 都係諗下會唔會再儲錢讀埋個MASTER OF MBTI PRACTITIONER仲好啦~

12. 如果有興趣做MBTI TEST既朋友, 我會諗辦法MINIMIZE個COST, 不過, 未搞掂之前, 如果真係想做, 我只能用官方成本價做.... = =!!~300一個STEP I RESULT, 700 FOR STEP II RESULT

沒有留言: