2009年6月13日 星期六

人地見工見ngo, 我都見ngo...不過係義工

其實唔係好明,點解報紅會成人團要interview, 佢可以問我d咩?
問我會內d野? 問我對會內既意見? suppose一個外人唔會知架wor
問我對個會有咩貢獻? suppose一個外人都唔會知佢有咩能力可以貢獻出黎~
如果問d唔關事既野,佢會問d咩呢?

點解做義工要面試?
真係好得意~

好期待22號,一定很有趣。

(應該同我諗既一樣,一定又會問咩係職業洽療~)
各位ot都應該會join左一個fb ring係....

"I'm tired of having to explain what Occupational Therapy is!"

哈哈~!!!

沒有留言: