2009年9月19日 星期六

煩。忙。

把時間表放得滿滿的,心卻空洞洞似的~ 感覺很是奇怪。

下星期是九月之中最繁忙的一個星期,兩個ROUND,一堆紅會的課程,加上in-service trainingS,也有POLYU GATHERING - INFO DAY等... ...

工作情況開始惡劣,九月新症數目創新高(以我入院之後計),那邊廂的工場快要進入STAGE 2,很多POTENTIAL PROBLEMS都要搵時間解決。還有講左好耐既TRAIN THE TRAINER的事項。也有八段錦事項 X 4
全部都在9月要進行//完成。

可惜:已經9月20日,收人工前,只剩下~8個工作天。

=========================
1. 買了一隻498元正的滑鼠

2. 準備買D90之中,但其實幾時會出進階版?我怕我一買左佢就... @@

3. 想為I-PHONE買個DOCK, 睇中左~$499但又怕音質差 /___\

4. 新PRINTER之事仍是只聞樓梯聲~~(無限期押後了?)

5. 近期去瘋摘睇相機先發覺,我望唔清楚D PRICE TAG...大鑊... 0.0

6. 真係頂VISTA唔順!!好想轉7!!12月先有得TAKE? 咁大件事!!!!

7. 期待新課程

8. 書架又滿...不如學同事,放D野去公司度? 不過,我冇櫃用...EM...下次叫人留D紙皮箱俾我先 (唔好問我ROTATE時點搞,最多戲劇性地執住個紙皮箱返沙田)

9. 開左本SPSS用,真係好靚!!

10.捕仍草種左20日,草都冇一條。

11.不如執下NOTEBOOK D FILES? 太多太多了。完全冇動力執~

沒有留言: