2009年7月6日 星期一

今日萬事不吉

上午被新城市中央廣場警衛逮捕,迫上十六樓,又煩fax 問題又俾警衛煩左九萬幾次,已經燥燥地底,仲要俾佢"友善地"蝦到盡一盡,真係有d.... .... 唉! 我忍你~
當練我內力。
哼~!!!今日又功力大增!
最可惜既係,嚇到呀珊姐三魂唔見左七魄,唉.... 見佢驚到咁,我真係怕佢唔敢再去廣場做義工。

下午為左唔想再同D警衛糾纏,最後麻煩呀sean俾左兩部w/c我推左去都會同新天地。
身水身汗之餘,仲發覺新天地其實仲亂過個乜~! d receptionist仲要老點人,真係呢...

其實,我真係覺得呢個義工好好玩,如果,各個部門,廣場同機構都合作得好好的話....

------------

明天星期二回去搞e-learning
星期三上午拍片? 其實我都唔係好記得d skill...仲要拍住sunny, 真係相形見絀。
星期四下午又要出屯門,傍晚聽talk。
星期五,義工團
星期六, 係時候俾d時間整理一下自己
星期日,咁重要既日子去136 enrolment同食飯= = 真係大件事。

仲有咩時間留返俾我自己既工作?
仲有幾件突發事件...唉!
***********
唔睇都唔知...
佢真係靚左好多...
嗯... ...
過左去啦~~~將來,一劃都未有~
************
今晚, 加油吧....
我隻DREAMWAEVAR去左邊?

沒有留言: