2009年7月11日 星期六

上一次你俾錢係幾時?

上一次買正版VCD係...守夜神, 都好近時間...
上一次買正版GAME係...RED ALERT 3 ADD-ON, 但我其實仲未玩~
上一次買正版SERVICE: LIVEDRIVE, 但其實我幾後悔, 佢慢過ADRIVE好多LOR

上一次買正版SOFTWARE係幾時??唔計NOTEBOOK 送既, 唔計買TV TUNER送既.... ...我真係諗唔到~!!!
今日, 我終於唔搵ALTERNATIVE WAYS, 而去左大眾買左隻正版SOFTWARE, 咁就冇左百幾蚊~!!

==============
呢日都終於完左, 義工暫時變成潛水MODE

明天下午睇enrolment...
其實我開始有d不安= =

沒有留言: