2009年7月25日 星期六

又一個星期

感覺不太良好,最大問題係time management度。
真的要再強化一下。
1. report generation time
2. time for reading case background
3. priority of tasks

仲有, 堅有d後悔join左red cross au, 要7點在沙田現身,最遲一定要6:00換好衫出去等車。
6:00!!!!! 冇可能做得晒d野... ...

第二個問題係, 記性問題
今個星期又因為呢個問題出左少少意外仔
下星期要改善得更多

最後, 是假期的運用...
今日真係灰到呢...

難得既假期, 我就係咁浪費左

===========
不過有幾樣野幾得意:
1. D制服洗完之後, 佢地真係縮得好勁, 一次就可以將長到包住鞋底既褲縮到只係O岩O岩好拖地
2. MASK FIT TEST D 臭既苦味劑真係好勁,N95亦焗到好想暈。鴨嘴型N95更甚!!!
(其實SARS時OT係唔係都要用N95???)
3. 3打俾我叫我去出機, 但好可惜既係, 佢地點錯機, 我唔係要32GB...又要等過啦....
4. 我到大學畢業,出黎做野,仍能貌似女仔,似乎呢個女仔既樣貌都幾令人不安...
5. 試左鴻福堂隻有機洛神花野生蜜, 雖然紅得嚇人, 但其實幾好飲
6. 點解可以上網放樓放車??
7. 原來好多優惠...不過仲未用得著...

沒有留言: